Regulamin

§1

INFORMACJE OGÓLNE

1. Regulamin jest stworzony na podstawie przepisu art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513).
Regulamin określa w szczególności:
1) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
2) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną w tym:
a) wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym,
którym posługuje się usługodawca;
b) zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym;
3) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,
4) tryb postępowania reklamacyjnego
2. Określenia użyte w Regulaminie oznaczają:
1) Regulamin – niniejszy dokument
2) Sklep lub Sprzedawca odnosi się do sklepu internetowego prowadzonego
przez przedsiębiorcę Tomasza Żybulę wykonującego działalność gospodarczą pod
firmą TOBACCO CONCEPT FACTORY – TOMASZ ŻYBULA, wpisanego do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, numer NIP:
8141131760, REGON: 690573052, miejsce wykonywania działalności gospodarczej:
woj. MAŁOPOLSKIE, pow. Kraków, gm. Kraków, miejsc. Kraków, ul. Grzegórzecka,
nr 67d, lok. 50, 31-559.
3) Platforma B2B – stronę lub strony internetowe Sklepu dostępne w domenie
https://b2b.tcf.com.pl
4) Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami
prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną, lub z którym zawarta może
być Umowa sprzedaży, z wyłączeniem konsumentów, tj. osób fizycznych
dokonujących
z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową oraz z wyłączeniem przedsiębiorców z uprawnieniami
konsumenta.

5) Konto Klienta – prowadzony dla Klienta przez Sklep pod unikalną nazwą (login) zbiór
zasobów, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego działaniach w
ramach Platformy B2B,
6) Produkt – towar, usługa lub prawo, która został jednoznacznie określona
i zidentyfikowana w Katalogu Produktów, poprzez określenie jej nazwy oraz cech;
7) Katalog produktów – uporządkowany spis danych dotyczących rzeczy, usług lub praw,
udostępniany przez Sklep jego Klientom – w szczególności za pośrednictwem Konta
Klienta oraz na Platformie B2B,
8) Rejestracja – procedurę zakładania Konta Klienta
3. Sklep oraz Platforma B2B przeznaczone są dla Klientów będących podmiotami
profesjonalnymi, tj. podmiotami prowadzącymi legalną, zarejestrowaną działalność
gospodarczą.
4. Sklep nie prowadzi sprzedaży dla osób niebędących przedsiębiorcami (dla konsumentów
oraz przedsiębiorców z uprawnieniami konsumenta).
5. Zamówienia w Sklepie można składać dwadzieścia cztery (24) godziny na dobę. Dla
korzystania ze Sklepu oraz dla złożenia zamówienia niezbędne jest posiadanie łącznie:
1) komputera lub innego urządzenia umożliwiającego korzystanie z dowolnej
przeglądarki internetowej oraz posiadającego taką przeglądarkę,
2) dostępu do Internetu,
3) aktywnego Konta Klienta na Platformie B2B;
6. Regulamin podzielono na wewnętrzne jednostki redakcyjne. Niezależnie od
zastosowanego podziału, Regulamin stanowi kompleksową całość, a żadna z jego części
nie powinna być interpretowana w oderwaniu od pozostałych.
7. Za pośrednictwem Sklepu nie można przekazywać treści bezprawnych.
8. Założenie Konta Klienta oraz korzystanie z funkcjonalności Sklepu (przeglądanie treści),
za wyjątkiem składania zamówień, są nieodpłatne.
§2

KONTAKT ZE SKLEPEM
Ze Sklepem kontaktować się można w następujący sposób:
1) poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej:
https://b2b.tcf.com.pl/contact/
2) w formie mailowej, wysyłając wiadomość na adresy mailowe:
a) henryk.popiela@tcfgroup.eu

b) joanna.nowakowska@tcfgroup.eu
c) magdalena.pruszczenska@tcfgroup.eu
3) telefonicznie, od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy) w godzinach od 8:00-16:00, dzwoniąc na numery telefonu:
a) +48 516 171 582
b) +48 516 171 559
c) +48 516 171 449
4) pisemnie, wysyłając list na adres: Osiedle Zielone 9, 31-968 Kraków, Polska

§3
REJESTRACJA

1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej
rejestracji.
2. Rejestracja i utworzenie Konta Klienta jest konieczne do złożenia zamówienia w Sklepie
jak również do przeglądania katalogu produktów oferowanych przez Sklep.
3. W celu rejestracji Klient w pierwszej kolejności korzysta z formularza dostępnego pod
adresem https://b2b.tcf.com.pl/rejestracja-firmy/, gdzie podaje co najmniej:
1) adres poczty elektronicznej Klienta,
2) numer telefonu Klienta,
3) firmę przedsiębiorstwa Klienta,
4) numer NIP przypisany do Klienta,
5) adres stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Klienta lub adres
korespondencyjny Klienta,
4. Rejestracja Konta Klienta wymaga zaakceptowania niniejszego Regulaminu oraz polityki
prywatności Platformy B2B firmy TCF dostępnej pod adresem:
https://b2b.tcf.com.pl/polityka-prywatnosci/
5. Jeśli weryfikacja jest poprawna dane Klienta wprowadzane są do systemu Platformy B2B,
następnie Klient otrzymuje mailową wiadomość powitalną. Wiadomość zawiera link do
Platformy B2B.  Po kliknięciu w link pojawia się okno z prośbą o utworzenie Hasła.  Z tą
chwilą w przypadku potwierdzenia rejestracji Konta Klienta zawarta zostaje umowa
o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje
możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji
danych.

6. Sklep może w każdym czasie usunąć lub zablokować Konto Klineta z uwagi na
naruszenia lub podejrzenia naruszenia Regulaminu, przepisów powszechnie
obowiązującego prawa, dobrych obyczajów oraz zasad współżycia społecznego.
7. W celu usunięcia konta należy skontaktować się ze Sklepem w sposób opisany w §2
Regulaminu oraz poinformować Sklep o woli usunięcia konta.
8. Konto Klienta jest niezbywalne, chyba że Sprzedawca wyrazi zgodę na zbycie Konta
Klienta przez Klienta.

§4

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Informacje zawarte na stronie internetowej Platformy B2B nie stanowią oferty
Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do
składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
2. Klient może składać zamówienia za pośrednictwem Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24
godziny na dobę.
3. Zamówienie składa się poprzez wybór danego produktu spośród katalogu produktów,
który chce się nabyć, za pomocą kliknięcia w przycisk „Dodaj do koszyka” (lub przycisk
z ikoną koszyka zakupowego) znajdujący się przy zdjęciu produktu, przy jednoczesnym
określeniu ich ilości. Wszystkie ceny podawane są w kwocie brutto, tj. z uwzględnieniem
podatku VAT. Cena ustalana jest zawsze w walucie złoty polski (PLN). Do tych kwot nie
są wliczane koszty dostawy, które podawane są osobno przy wyborze metody dostawy
oraz w podsumowaniu.
4. Klient zostaje powiadomiony o przyjęciu zamówienia do realizacji poprzez otrzymanie
wiadomości email na adres podany w formularzu składania zamówienia lub podczas
procesu rejestracji.
5. Wyboru metody dostawy dokonuje się w zakładce „Koszyk”. Sklep umożliwia wybór
pomiędzy kilkoma sposobami dostawy, zaś aktualna lista tych sposób udostępniana jest
zawsze przed złożeniem zamówienia. Niektóre metody dostawy mogą wiązać się
z dodatkowymi kosztami. Kwota wynikająca z wybranej formy przesyłki powiększać
będzie wartość zamówienia. Sklep podaje w zakładce „Koszyk” łączną kwotę
zamówienia, tj. kwotę uwzgledniającą koszt dostawy.
6. Wyboru metody płatności dokonuje się w zakładce „Koszyk”. Sklep może umożliwiać
wybór pomiędzy kilkoma sposobami płatności, zaś aktualna lista tych sposób
udostępniana jest zawsze przed złożeniem zamówienia. Niektóre z metod mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami (np. prowizje operatorów płatności). Kwota wynikająca
z wybranej formy płatności powiększać będzie wartość zamówienia. Sklep podaje
w zakładce „Koszyk” łączną kwotę zamówienia, tj. kwotę uwzgledniającą koszt związane
z określoną formą płatności.
7. Po kliknięciu „Zamawiam i płacę” Sklep niezwłocznie:
1) przy zaznaczeniu płatności przelewem automatycznym: przekieruje do witryny
zewnętrznej operatora płatności. Następnie, po otrzymaniu wpłaty, Sklep mailowo
potwierdzi przyjęcie zamówienia; albo
2) przy znaczeniu płatności przelewem: wiadomością email prześle dane niezbędne do
wykonania przelewu manualnego. Następnie, po otrzymaniu wpłaty, Sklep mailowo
potwierdzi przyjęcie zamówienia.
Zamówienia przyjmowane są wyłącznie po dokonaniu płatności.
8. Sklep nieodpłatnie udostępnia usługobiorcy przed zawarciem umowy, a także na żądanie
Klienta o udostępnia go w sposób umożliwiający odtwarzanie i utrwalanie treści
Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
Żądanie należy kierować zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi w puncie 7
Regulaminu.
9. Do zawarcia umowy Klienta ze Sklepem dochodzi w chwili otrzymania przez Klienta od
Sklepu maila z potwierdzeniem zawarcia umowy.
10. Wykonanie umowy uzależnione jest od otrzymania przez Sklep pełnej zapłaty za
Produkty.

§5

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienia w Sklepie realizowane w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00.
Realizacja Zamówienia następuje w terminie nie dłuższym niż 2 dni od dnia
potwierdzenia zamówienia (przyjęcia oferty), po zaksięgowaniu wpłaty od Klienta.
2. Realizacja zamówienia oznacza przygotowanie do wysyłki oraz wysyłkę. Do tego czasu
należy doliczyć czas niezbędny przewoźnikowi do dokonania dostawy.
3. W razie niemożliwości realizacji zamówienia w terminie określonym pierwotnie przez
Sklep, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany wraz z określeniem przyczyn
opóźnienia oraz wskazaniem propozycji nowego terminu realizacji zamówienia, nie
dłuższego jednak niż trzydzieści (30) dni od dnia potwierdzenia zamówienia (przyjęcia

oferty). W przypadku opóźnienia Klient może zrezygnować z zamówienia. W takim
przypadku zasady zwrotu płatności są tożsame jak przy odstąpieniu od umowy.
4. Zamówienia realizowane są od chwili zawarcia umowy. Realizacja możliwa jest na
terytorium Polski.
5. Sklep, za pośrednictwem formularzy, nie prowadzi sprzedaży hurtowej. Sklep uprawniony
jest do wprowadzenia maksymalnej liczby sztuk określonego produktu lub kategorii
produktów, objętej jednym zamówieniem. Celem składania zamówień hurtowych
konieczny jest kontakt bezpośredni, w formie wiadomości email.

§6

MODYFIKACJA ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienia mogą być modyfikowane w każdym czasie, od chwili jego złożenia do chwili
wysyłki przez Sklep.
2. Modyfikacji zamówienia można dokonać poprzez kontakt ze Sklepem zgodnie z  § 2
Regulaminu.
3. Modyfikacja zamówienia dotyczyć może wszystkich jego elementów, w tym
modyfikować można ilość zamówionych pozycji rezygnując z niektórych z nich. W takim
przypadku zasady zwrotu płatności są tożsame jak przy odstąpieniu od umowy.

§7
REKLAMACJE
1. W przypadku stwierdzenia, że otrzymane zamówienie:
1) jest niezgodne z zamówieniem złożonym, lub
2) obarczone jest wadami, lub
3) jest uszkodzone w skutek niewłaściwego transportu,
Klientowi przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić
także w odniesieniu do usług świadczonych drogą elektroniczną.
2. Reklamacje składać należy w formie mailowej, wskazując zakres reklamacji, przy
jednoczesnym:
1) dla reklamacji dotyczącej zamówień: przesłaniu dokładnych i wyraźnych zdjęć
produktu wraz ze zdjęciem dowodu zakupu;
2) dla reklamacji dotyczącej usług świadczonych drogą elektroniczną: podaniu loginu
(adresu email związanego z kontem) lub adresu email zapisu do newsletteru; na adres:

TOBACCO CONCEPT FACTORY – TOMASZ ŻYBULA

Osiedle Zielone 9, 31-968 Kraków, Polska

z dopiskiem „reklamacja”; albo mailowo na adres:
1) henryk.popiela@tcfgroup.eu, lub
2) joanna.nowakowska@tcfgroup.eu, lub
3) magdalena.pruszczenska@tcfgroup.eu
3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie trzydziestu (30) dni od dnia ich otrzymania.
Niedochowanie tego terminu przez Sklep oznacza uznanie reklamacji w całości.

§8

USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Sklep świadczy następujące usługi:
1)  prowadzenie Konta Klienta. Jest to usługa umożliwiająca składanie zamówień
podmiotom profesjonalnym oraz śledzenie ich historii. Umowa dotycząca tej usługi
zostaje zawarta wraz z potwierdzeniem rejestracji.
2) newsletter. Jest to usługa pozwalająca na przesyłanie przez Sklep wiadomości email
zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sklepu. Umowa
dotycząca tej usługi zostaje zawarta wraz z potwierdzeniem zapisu równoważnego z
wyrażeniem zgody Klienta.
3) formularz kontaktowy. Jest to usługa pozwalająca na przesyłanie za pośrednictwem
strony Sklepu wiadomości do podmiotu prowadzącego Sklep. Umowa dotycząca tej
usługi zostaje zawarta wraz z wprowadzeniem treści formularza do środków
porozumiewania się na odległość (klikniecie „Wyślij”).
2. Każda osoba korzystająca z usług świadczonych drogą elektroniczną może rozwiązać
umowę na świadczenie tych usług w każdym czasie, bez podania przyczyny,
z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem.
3. Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy
użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się
Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.
4. Sklep wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do
Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez
Klienta podczas Rejestracji.

§9

ODPOWIEDZIALNOŚĆ I RĘKOJMIA

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub
prawną (rękojmia).
2. Wobec klientów będących przedsiębiorcami Sklep ponosi odpowiedzialność za wady
rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego z zastrzeżeniem poniższych postanowień.
3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 6 miesięcy od dnia dostawy.
4. Klient będący Przedsiębiorcą, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru
w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie
Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później – jeżeli nie
zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.
§10

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są Polityce Prywatności dostępnej pod
adresem: https://b2b.tcf.com.pl/polityka-prywatnosci/

§11

ZMIANA REGULAMINU
1. Regulamin może podlegać okresowym zmianom w przypadku:
1) zmiany odpowiednich przepisów prawa lub wymogów regulacyjnych;
2) konieczność dostosowania funkcjonalności udostępnianych przez Sklep do
obowiązków, orzeczeń, decyzji, wskazań lub wytycznych organów regulacyjnych,
wynikających z decyzji organu administracji publicznej lub orzeczenia sądu
dotyczącego Sklepu;
3) zmiany funkcjonalności udostępnianych przez Sklep z przyczyn technicznych,
kosztowych lub technologicznych;
4) usunięcia, zmiany lub dodania funkcjonalności przez Sklep.
2.  Sklep podaje daty ostatniej aktualizacji Regulaminu. Regulamin w wersji obowiązującej:
1) w momencie złożenia zamówienia wiąże do czasu realizacji tego zamówienia;
2) w momencie założenia konta wiąże do czasu zmiany zaakceptowanej przez Klienta
zgodnie z punktem poniżej. Regulamin w wersji obowiązującej w momencie złożenia
zamówienia jest wiążący jednak dla tego zamówienia.

Shopping Cart